• Blog ini hasil inisiatif guru BM SMK Cochrane.  Walau bagaimana pun segala yang dipaparkan di sini bukanlah pandangan Panitia BM SMKC dalam erti kata yang sebenarnya.
  • Pengendali blog tidak ada mendapat sebarang keuntungan daripada blog ini.
  • Blog ini bertujuan untuk berkongsi maklumat dan pengetahuan dengan para guru dan para pelajar
  • Pengendali blog ini hanyalah seorang guru biasa.  Bukannya pakar dalam bidang ini.
  • Pengendali blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang masalah dan kerugian yang dihadapi oleh pengunjung.

Terima kasih kepada pengunjung yang singgah di sini

qiela
yella_sakura20@yahoo.com
203.82.66.199
Submitted on 2011/01/29 at 2:26 pmthanx 4 da synopsi!!!!!
slamat sye blh antar kat cikgu…
Sinopsis Wira Persona Avatari
wani
facebook
wani_sailal@yahoo.com
203.82.80.34
Submitted on 2011/01/29 at 12:48 pmbleh tolong bg tema skli? Sinopsis Wira Persona Avatari
CG AREFF
areff_um@yahoo.com
203.82.82.88
Submitted on 2011/01/29 at 11:17 amMinta halal copy RPT cg. Terima kasih Rancangan Pelajaran Tahunan BM Tingkatan 2 2011

aina justmee
yahoo.com
dunia.indie@yahoo.com
203.82.81.24
Submitted on 2011/01/29 at 2:32 am | In reply to ijat arif.ciann . i kene wad bab 7 sajee . tuwh puwn pening palee Sinopsis Wira Persona Avatari
ijat arif
ijat_arif123@yahoo.com
203.82.80.87
Submitted on 2011/01/27 at 12:31 pmargh susahnya……banyak betul cikgu suruh aq buat kerja……sinopsis 1-12……….SUSAHNYA…………BANYAKNYA kerja untuk cuti raya cina ni Sinopsis Wira Persona Avatari
ijat arif
ijat_arif123@yahoo.com
203.82.80.87
Submitted on 2011/01/27 at 12:26 pm | In reply to hi.tragik sungguh cerita ko ish ish ish………………………………. Sinopsis Wira Persona Avatari

ijat arif
ijat_arif123@yahoo.com
203.82.80.87
Submitted on 2011/01/27 at 12:25 pm | In reply to hi.haha sian Sinopsis Wira Persona Avatari
ijat arif
ijat_arif123@yahoo.com
203.82.80.87
Submitted on 2011/01/27 at 12:24 pm | In reply to kembar.baca laa buku tu kalau nak tau Sinopsis Wira Persona Avatari

ijat arif
ijat_arif123@yahoo.com
203.82.80.87
Submitted on 2011/01/27 at 12:22 pm | In reply to ferra earina.entah-entah tahun lepas punya buku ‘kasut kelopak jantung’pun x baca Sinopsis Wira Persona Avatari
45
ijat arif
ijat_arif123@yahoo.com
203.82.80.87
Submitted on 2011/01/27 at 12:19 pm | In reply to ferra earina.ala jeles ke aq cakap sinopsis ni cun Sinopsis Wira Persona Avatari

Hehe
farhanrazan@yahoo.com
120.140.225.123
Submitted on 2011/01/25 at 1:01 pmmantop aa sinopsis nie ! Sinopsis Wira Persona Avatari
hi
yaya
hi@yahoo.com
60.50.55.9
Submitted on 2011/01/25 at 3:20 amnoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo i need tema of aina anas and adeen Sinopsis Wira Persona Avatari
hi
yaya
hi@yahoo.com
60.50.55.9
Submitted on 2011/01/25 at 3:18 am | In reply to 🙂.u r welcome Sinopsis Wira Persona Avatari
hi
yaya
hi@yahoo.com
60.50.55.9
Submitted on 2011/01/25 at 3:17 am | In reply to hi.aku dah na nangis ni kerrana tak dapat Sinopsis Wira Persona Avatari

hi
yaya
hi@yahoo.com
60.50.55.9
Submitted on 2011/01/25 at 2:12 amtolong saya nak perwatakan wira persona avatatari oleh aina anas dan adeen Sinopsis Wira Persona Avatari

najib
sinopsis
n.najib97@gmail.com
115.133.251.194
Submitted on 2011/01/24 at 2:12 am | In reply to najib.haha Sinopsis Wira Persona Avatari

najib
sinopsis
n.najib97@gmail.com
115.133.251.194
Submitted on 2011/01/24 at 2:12 amkita patut bersyukur kerana ade juga org yg berminat utk menolong kita . .. .

UnapproveReplyQuick EditEditHistorySpamTrash

Sinopsis Wira Persona Avatari
🙂
darkness_angel37@hotmail.com
175.144.50.240
Submitted on 2011/01/23 at 3:05 pmThanks alot! Sinopsis Wira Persona Avatari

alif
arnaz94@live.com
115.132.55.100
Submitted on 2011/01/22 at 10:05 amlengkap gak sinopsis ni..walau pon x fhm baca buku die tpi boleh fhm melalui sinopsis ni..
terima kasih…
Sinopsis Wira Persona Avatari

Nadirah
nad_monkona@yahoo.com
121.121.102.73
Submitted on 2011/01/22 at 9:23 amTerima kasih
dngan ini kerja saya akan bertambah mudah
^~^
Sinopsis Wira Persona Avatari